Wieści z Wydziału Zarządzania
W dniu 17 września 2008 roku odbyło się pierwsze w kadencji 2008-2012 posiedzenie Rady Wydziału Zarządzania. Dziekan, Pan prof. nzw. dr hab. Jarosław Kardas wręczył Akty stwierdzające wybór na członka Rady Wydziału Zarządzania osobom wybranym spośród studentów Wydziału, pracowników nie będących nauczycielami akademickimi oraz spośród pracowników nie będących samodzielnymi pracownikami nauki. Życzył wszystkim członkom Rady Wydziału Zarządzania owocnej pracy na rzecz rozwoju Wydziału i Uczelni.
Dziekan wręczył też Akty stwierdzające wybór na stanowisko Prodziekana Wydziału Zarządzania na kadencję 2008-2012 następującym osobom: prof. dr hab. Ryszardowi Wróblewskiemu, prof. nzw. dr hab. Januszowi Toruńskiemu, dr Dorocie Strus.
Wieści z Wydziału Przyrodniczego
W dniu 10 września br. odbyło się pierwsze w nowej kadencji, już dwunastej w historii Wydziału Przyrodniczego, zwyczajne posiedzenie Rady Wydziału. Dziekan, Pan prof. Piotr Guliński, wręczył powołania wszystkim członkom wybranym przez społeczność akademicką Wydziału na kadencję 2008-2012 i życzył im zadowolenia oraz owocnej pracy na rzecz dalszego rozwoju Wydziału.
Konferencja naukowa z cyklu "Jakość kształcenia w szkole wyższej"
W dniach
19-20 czerwca 2008 roku w Akademii Podlaskiej odbyła się
IX naukowa konferencja na temat: "
Dylematy edukacyjne współczesnego człowieka a jakość kształcenia w szkole wyższej". W konferencji brało udział około 40 przedstawicieli środowiska akademickiego z całej Polski.
XLI Szkoła Matematyki Poglądowej
W dniach 22 – 26 sierpnia 2008 roku w Grzegorzewicach pod Warszawą odbyła się czterdziesta pierwsza Szkoła Matematyki Poglądowej, zorganizowana przez Ośrodek Kultury Matematycznej Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Była to ogólnopolska konferencja przeznaczona głównie dla młodej kadry pracowników naukowych, w większości matematyków. Tematem Szkoły był Konkret i abstrakcja. Temat był bardzo ogólny i przez to umożliwiał wszechstronne przyjrzenie się pracy badawczej, która zarówno z konkretnych problemów wyprowadza ogólne, abstrakcyjne teorie, jak też z abstrakcyjnie wypracowanych prawidłowości bierze narzędzia do rozstrzygania konkretnych, praktycznych zadań.